search this blog!

Wednesday, June 30, 2010

tiket free dr AWANBAND:)


spe sangke ngn mjwb soklan yg aku snirik pon tataw jwpnnye tp trus melayakkan dri aku tuk dpt tket pri g dtrn merdeka.hoyeah2!! da lah aku men tibai je jwb wakaka.tp aku kck ati tol lah ngn manager dorg huhu.da la overlook nm aku ps2 g ks tket tu kt owg len huhu.tp dorg da say sori n soh aku pm nm n add aku kt faris.at 1st aku mang kck ati n mls nk ks tp br td aku cek inbox..

Faris Rafie June 30 at 4:14pm Report
fana,xmolah majuk,td tu manager faris tak nampak,meh nama penuh fana ngan alamat fana eak..pass ni memang menanti fana kat dataran nanti eak,.

haha last2 aku pon..........
FaNa YuNk YuNk June 30 at 8:25pm
kck ati haha:p
nurul farhana zakaria
no 24,hala tmn meru 6,
tmn meru 2B,
30020 ipoh perak
tenkiu2!!:)

hoyeah2~~sgt teruja.mntk2 dpt 2tket:)


No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...