search this blog!

Saturday, June 26, 2010

dodoian malam...

d saat aku tbaring sendiri d katel bujang kt klj melati,uitm d atiku tu(wakaka!) aku tigt ms kck2 dlu..d dodoi oleh ibu ngn nyanyian2 rkyt yg aku snirik x taw pe maknenye tp yg pasti aku selesa d popok oleh mak.zmn knk2 yg kite salu tdo lena tanpa perlu memikirkan ape yg akn jd esok...

tp makin kite beso makin byk cabaran yg mst kite lalui..jan penah lari dr masalah sbb ia akn menghambat kamu walau d mn pun jua..itu kate2 nasihat dr sorg bff aku.mekasey kawan:)

aku rindukan dodoian yg salu menemaniku hampir tep mlm...indahnye dunia:)

skg aku da beso pjg hehe..walopun tade popok n lullaby tp ak men blasah je tdo sbb tlalu pnt ngn urusan dunia d siang arinye..ermmm

dan aku t'pk lau aku da ade ank sok tpakse la aku nyanyi lgu indie sbb aku mnt sgt music indie haha..rosak2.....

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...