search this blog!

Saturday, June 12, 2010

finally...............:)

smlm..keserabutan jiwe yg aku alami akibat penangan cinta dah terubat sket ngn result final yg aku dpt.alhamdulilah:) congrate wt mbr2 yg pass wif flying colours! x sia2 usaha korg yg telah memakse diriku tuk turut serta rajen dan bersungguh2 lam ini perjuangan ekeke.

perjalanan maseh jaoh~dan aku maseh bertateh.lmbtnye aku dowh!psni kne la rajen sket(rajen kew...) harapan tuk DL maseh jaoh.c'mon fana kembalikan blk zmn kegemilangan ko tem dip dolu.ada boley ka?? tp bak kate bung mokhtar "i dun expect anythg" haha..agk best ayt tu tuk aku wat pegangan. mekasey datuk wakaka:p

i dun do dis 4 any1 except: 1st~for my mak abh:)
ak juz nk buktikan kt dorg even aku byk maen,bcnta ke tp aku xpnh lpe y i do cum 'ere...

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...