search this blog!

Saturday, July 17, 2010

c chantek jelita~tok aku

semalam tdoku d ulit mmp yg bcampur baur.ade psl kucen,kwn dan arwah tok aku:) npe org yg kite syg salu tgl kn kite cpt2??npe org yg kite x ske salu je ade d sekeliling kite?ermmm...

windu plak tok ngn tokwan aku yg spoting gle babeng tuh.mak kdg2 salu ckp apekan daye die da tade mak ngn ayh...aku t'pk cane la pasaan aku if aku d tmpt mak aku.tadapat nk trime kenyataan..

tokwan aku meninggal ms aku std 3.even ms tu aku kck lg tp aku dpt ase kesedihan tu bile aku tgk mak ngn tok aku nanges.sorg kehilangan suami n sorg lak kehilangan ayah..tp tu sume kitaran idop yg kite x kn dpt elak..

igt lg ms aku std 6 kot.tok aku soh ikat sanggul rambut die.tp mn la aku taw cane nk wt bun hair.yg aku taw pony jela..so aku pon ikat pony kt tok aku.ps2 die pon pgg lah rambut die..aikkk npe cmneh?haha ana tataw la nk ikat sanggul tok...bile die jenjln umh ank2 die,die mst nk blk cpt2 even ktorg ckp alaaa tok tayah la blk lg.bkn de spe pon kt kg.tp die salu ckp tokwan ade kt kg.lau bley die tanak g jaoh2 cz die nk mati lam blk yg sme ms tokwan aku meninggal~tu lah nmnye cnta hingge ke akhir hyt..dan aku doakan muge cinta tok ngn tokwan kekal d sne

AL-FATIHAH....<3

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...