search this blog!

Monday, July 12, 2010

perlukan bantuan~

ttbe aku ase mud nk stdy aku ttbe ilank.padahal pg td bkoba2 kot semangat aku neh~ttbe ase sumenye ssh..mayb suasane br kot.ssh nk adapt huhu.da lah ssh nk on9~seari xjmp nasik xpe gik.tp lau seari xdpt on9..perghhh!!!jiwe kaco aku weyh!sanggop aku pnjt lvl7 yg tade org neh semate2 nk on9..ape lah bengap beno line kt u neh??

pe yg pntg skg neh aku kne balancekn kje aku n xtvt maen2 aku..alalala da xble mls malasannn..makanye aku perlukan bantuan!!tlg la sedokan aku..kwn2!!guide aku hah:)

byk lg kje menanti tp wt2 xnmpk ekeke..aku suda tbese ngn budaya wt kje sambey on9 xpn sms dan dengo lgu..even certain ppl ckp cm bnd 2 xlok o xble focus..tp aku ase aku sng ngn care cm2..org len aku tataw lah kann..


No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...