search this blog!

Wednesday, July 14, 2010

demam kot~

adehh talarat:( ase cm nk demam..pns smcm je neh..owhh plz lah jan la demam..aku byk kje kot neh huhu.lambakan kje sudah tbe.mpu ke aku nk wt sumenye?ermm.sikap mls dan btangguh xble dh aku amalkan!

aduss!!saket pale~~x_x ase cm maw pulang.ya allah tlg la ks aku sehat2 je tuk fnl yr neh..br mgu k2 da saket2 huhu.pns sgt lah cuace kt cni.terikkkk!!
mpukah aku siapkan article rvw,spss dan memo lam mgu neh?musti la bley.ps mnd aku nk lompat patrick smp bpeloh2 so dat mlm meh aku akn tdo tasedo dri smp ke siang.jadik tade la 'bnd' yg m'ggu..agak fobia dok d tmpt br..ase cm x serasi je.ermmm..wahai rum8 kuh,same2 lah kite doakn ksejahteraan kite lam blk ni yek

ptg yg suda tua menandekan senja suda tibe.kewajipan d siang ari kini aku tinggalkan seketika.kewajipan d mlm ari menyambutku ngan pnuh mesra~tuhan,berkati siang dan mlmku ya:)

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...