search this blog!

Saturday, July 10, 2010

kerja itu dan ini

sem ni aku asekan sem yg begitu mencabar bg aku.credit hour yg berat,subjek yg byk,kne siapkan proposal dan project paper,practical training...urghhh mampukah aku?? n at da same tem aku musti mengekalkan pointer smp lah aku gr8 nnt.harapan tuk gr8 ngn 1st cls honour maseh lg jaoh.aku kini maseh d level 2nd cls upper..masa semakin suntuk dan aku asekan mang x sempat dh huhu~kuciwa:(

d saat ini aku amat memerlukan sokongan penoh dr kuarge dan rkn2.kurangkan waktu bhibo,lbey siyes lam wt kje n ape yg pntg kejesame!hehe.jan la truskan habit 'last min' kamoo tuh.mental pasti rabak abs sem neh..xpe aku harus btahan.mudah mudahan ape yg d rancang akan menjadi..aminnn

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...