search this blog!

Wednesday, March 16, 2011

bukan blogger glamour!

hye u ols! hope sehat2 je :) ermm aktiviti blogging da menjadi satu trend d kalangan rakyat malaysia skg neh,, i guess, haha! ttbe plak bomm kebaboomm muncul blogger2 yang cun melecun, cantek, comey, manis, wangi dan d ikuti dengan jumlah follower yg wallah! ade yang more to biz, ade yg juz jadikan blog ni sebagai tempat meluahkan perasaan, ala2 e-diary gitu kann...


baru2 ni aku ade baca blog sorg gadis ni, bley aku katekan salah sorg blogger yang fames d malaysia. aku bukan jeles o nk kondem ape2 kn.. yela aku ni bukan blogger glamour! juz jadikan blog ni tempat meluahkan pasaan.. ape yg aku nk cte kt cni, lepas aku baca blog c gadis ni aku ase euw! agak annoying lah ayt die neh, tak over kot if aku katekan rude! jan la gitu cik adek..jagalah ati follower anda yg bpuloh2 ribu tu ahaa..well, it depends on how the people out thr interpret n judge it..ni opinion aku je...>___<


k lah aku tanak ckp ( taep) lbey2. kang kne saman plak. tade dwet aku nk bayo. wawawa! adios amigos!

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...