search this blog!

Friday, March 4, 2011

kali kedua dah!

salam jumaat u ols! cuaca yang baik dan tibe2 hujan panas plak hoho..harini misz bwk ktorg g padang jawa. try ayam penyet (ke penyek?) . ok la not bad..tp sambal die ala2 pedas so aku x brani nk mkn banyak sangat. i guess makanan die ala2 jawa xpon indon hehe. 


dah makan,, ape lagi bersembang lah. macam2 cte. bkn gosip ye. hal2 fac n nk further study. macam2 teori, test segala bagai kua. x puas hati itu dan ini...bla3... ok lah jom pulang. orang pon makin ramai neh. lunch hour kn. ak n misz paling awal gerak g kete. twit2. bny alarm haha.


ttbe aku dengo yan panggey dari jaoh. weh2! cni! ape hal plak neh? ade jumpa kwn lame ke o sape2 tgl purse o hp? ak yg maseh lg blur terus tanya. apehal? weh makan x bayo lg trus blah. ohh! siyes lpe sial! haha misz da merah mukenye tahan malu. dah la ade 1genk ramai plak kat situ. aku pon terus tanya,, ehh misz, cane ble tinggal purse lam kete? xpe2 guna duit kite dlu..bhahaha cover malu.


ni lah kali kedua aku lpe nk bayo mkn. 1st dlu kat sek 7. azie ode otak2. aku xmkn sangat. last2 bla cm2 je. skali pacik tu panggey,, adek2. ye pacik. tu otak2 x bayo lg. wah! malu siot. ermm sori lah pacik. short term memory. bpe ekk otak2 tu?




ni je yg sempat aku amk sebelom ak baham~

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...