search this blog!

Saturday, March 19, 2011

usop wheelcha betol lah

salam u ols! wahh sojuknye ptg2 ni. sedap bebeno kalo dpt secawan mocha :) macam biasalah dari pagi sampai ke petang kojenye layan fb je..tah ape yg ade kat fb tu pon aku x taw tapi tu la aku suka jugak main itu benda. sambey layan fb, ternampaklah plak pic kwn lama masa kat bainun dulu. ohh kt Alexandria upenye. cantek tempat dia. alahaiii tetibe aku mengenang naseb sendiri. kalau lah aku rajen sket masa skola dlu mesti aku pon dapat merasa study kat oversea bhahaha! berangan! tapi tu la, aku mampu blajo kat uitm d hatiku yang tercinta ni jela. amik kos yang totally out dari sc. stream haha. nice!


tapi takpe la. ilmu tu ade d mana2. ye dak? bak kate orang, hujan emas d negara orang, hujan batu d negeri sendiri, hujan asid d negara jepun..;p bersyukurlah dengan ape yang ade tapi tak semestinye kite harus selesa dengan kedudukan dan pencapaian kita skg kan3. okey la daa..

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...