search this blog!

Friday, March 4, 2011

hal pagi tadi. !

salam u ols! ape kabo sume... harini terpaksa bangun awal! cam bese lah ade kls ganti. aisehh dah 2x jumaat kne bangun awl neh huhu. sepatotnye lam schedule tade pon kls arini huhu.


pagi tadi g kls agak lambat. alaa kang die da masuk malas la aku. t die usha atas bawah,, SAHSIAH! cis..leceh r. tu lah pasal kne masuk before die masuk huhu. tah cane aku n mel lintas jalan pagi tadi. banyak siot kete, moto, bas segala bagai. tbe2 aku x nampak ade moto nk lalu. ishh. terus die brek ngejot. tkejot haku hoho. nasib x langgo aku. lau x mayb skg aku da arwah n tadapat nk men fb n blogging lg haha,, siot pny moto. wt malu aku je. sume orang tgk! vavi tol haha

No comments:

Post a Comment

kekumen~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...